۳ پاسخ

بیمارستان زینبیه تا ۸ ماه پیش که زایمان کردم همشون ریخته بودند تو بیمارستان اموزشی حافظ

کدوم بخشش میگید

تو کانال خبرگزاری که گفتن باز شده

سوال های مرتبط