ثمر فک کنم بیمه قبول نمیکنه همه چی آزاده وگرونه تا جای که من از مریض ها شنیدم من زیر نظر داودی بودم یه مدتی همه ثمر انتخاب میکردن بخاطری رسیده گی شون عالیه ولی به نظر من با مادر کودک فک نکنم فرقی داشته باشد چون همه شون یه کارو انجام میدن ثمر فک کنم کلن آزاده بیمه قبول نمیکنن نمیکنن
فقط و فقط کلینیک ثمر
کارشون حرف نداره خیلی عالیه مخصوصا دکتر کرامتی رو دست نداره واقعا استاده...
سلام عزیزم خوبی میگم دکتر شما کی هستن تو شیراز من از دکتر زهرا شمالی نوبت گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.