۵ پاسخ

قشنگم خوبی کیستت دفع شد ببخشید تروخدا یادم رفت حالتو بپرسم

فیبروم داشت کیست داشت تتبلی تخمدانم فک میکنم داشت

اسمشو نمیدونم میپرسم میگم بهت

عمه من ۱۵سال باردار نشده امروز فهمیدیم بارداره پیش ی دکتر توخیابون سپه رفته ی ماه داروهاشو مصرف کرده باردار شد میخای آدرس دقیقشو بگیرم بگم بهت؟

من اینو نشنیدم اما دکتر ابوترابی اگه قبولت کنه خیلی دکتر خوبیه شکوه السادات ابوترابی
من خودمم پیش دکتر داداش علیها رفتم پرولاکتینم بالا بود دارو داد بعدش باردار شدم
داداشعلیها فقط هم منشیش یکم بداخلاقه هم هنوز کار مریضی ک داخله تموم نشده ی مریض دیگرم میفرسته داخل

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته دهم بارداری