دخترم فقط دوتا پایین داره
پسر من 9تا درآورده
سلام بستگی داره کی در بیاد ولی معمولا دندونای پیش جانبی در میاد
دختر منم دوتا بالا دوتا پایین
دختر من یه دونه داره فقط
البته خودمم یک سال و نیم تازه شروع کردم به دندون در آوردن😂😂
هر چی دیر تر در بیارن،دندوناشون سالم تر میمونه
عجله نکن عزیزم😍😍
دخترم من اصلا ندارع😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.