۱۱ پاسخ

خیلی گرون شده
من عکاسی نوروز و دندونی رفتم 9تا عکس شد 4و خورده ای
یماه بعد رفتیم عکاسی تولد 16تا عکس و یه کلیپ شد 12 تومن

مبارک باشه عزیزم. ❤️❤️

کدوم آتلیه رفتین..؟
من چند جا رفتم هر سری حس میکنم باید جای بهتر برم😂😂

عزیزم چه قشنگن عکسا😍😍😍

من با گوشی گرفتم سایز ۷ در ۱۰
چاپ کردم دونه ۱۰ هزار

چه خوووووشگلن همشون😍😍😍

فقط اون ک سرت رو زانو شوهرت قشنگ😁😁❤️🥹

راشن فرفری کوشولو بوده چقد🥹🥹🥹

خیلی واقعا منصفه و خوب ازتون گرفته من برای یکسالگی عکس گرفتم ۱۷ تا شد ۱۱ تومن

من واسه ریشه کوچیک چاپ کردم ۱۰ تاش شد ۲۰۰

دونه چند ؟ شهر ما ۳۵۰ میگیره کوچیکترین سایز

سوال های مرتبط