خیلی گرون شده
من عکاسی نوروز و دندونی رفتم 9تا عکس شد 4و خورده ای
یماه بعد رفتیم عکاسی تولد 16تا عکس و یه کلیپ شد 12 تومن
مبارک باشه عزیزم. ❤️❤️
کدوم آتلیه رفتین..؟
من چند جا رفتم هر سری حس میکنم باید جای بهتر برم😂😂
عزیزم چه قشنگن عکسا😍😍😍
من با گوشی گرفتم سایز ۷ در ۱۰
چاپ کردم دونه ۱۰ هزار
چه خوووووشگلن همشون😍😍😍
فقط اون ک سرت رو زانو شوهرت قشنگ😁😁❤️🥹
راشن فرفری کوشولو بوده چقد🥹🥹🥹
خیلی واقعا منصفه و خوب ازتون گرفته من برای یکسالگی عکس گرفتم ۱۷ تا شد ۱۱ تومن
من واسه ریشه کوچیک چاپ کردم ۱۰ تاش شد ۲۰۰
دونه چند ؟ شهر ما ۳۵۰ میگیره کوچیکترین سایز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.