خانومای مشهدی
آزمایش گلوکز و تیروئید کجا برم که خوب باشه

۴ پاسخ

ازمایشگاه ارمغان بین ابوذر ۲۳ و ۲۵

آزمایشگاه پردیس
موید
نوید...
کلا آزمایش عجیب غریبی نیست که خطا و اشتباه ازمایشگاهها داشته باشن فرقی نداره کجا بری

من رفتم درمانکاه فجر.خوب بود قیمتاشم ب نسبت جاهای دیگ مناسبتره

من درمانگاه رفتم مشکلی هم نداشتم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان معجزه‌💙 مامان معجزه‌💙 هفته دهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری