۱۳ پاسخ

بخیه روش جراحی

من بخیه خیلی راضی ام

تا جایی که من میدونم میگن بخیه خوبه زوتر هم خوب میشه ولی حلقه خدایی نکرده در اینده براش مشکل ایجاد میکنه از دکتر تخصص این کار پرسیدم

حلقه
خیلی راضی بودم
هیچی متوجه نشد پسرم

سنتی عالیه خیلی راضیم

من دوتا پسرام بخیه کردم راضی بودم
البته نظر خود جراح بود ک بخیه بهتره
میگفت حلقه ممکنه مشکل ایجاد کنه مثل چسبندگی و در بزرگسالی اختلالات نعوظ

من حلقه انجام دادم و خیلی راضی بودم

من میبرم فوق تخصص ارولوژی کودکان که روش حلقه رو بهتر میدونن و با پماد بی حس میکنن نه با آمپول که بچه بترسه اذیت شه

من لیزری راضیم

حلقه
خیلی راضیم
اصلن درد نداشت و ازیت نشد
فقط ببرش پیش متخصص
این دکترای تو خونه انجام ندن

حلقه کردیم خوب بود
فقط برای پسرم دیر افتاد حلقه
وگرنه از لحاظ درد و اینا خیلی خوب بود
و اینکه پیش متخصص اورولوژی کودکان ببرید خیلی بهتره

حلقه خوب بود

چقد دیرکردی، بخیه عالی بود

سوال های مرتبط