۱۲ پاسخ

آره من زایشگاه بستری بودم دیدم

اوهوم

مامانم فکر میکرد اگر سوپ به خالم بده همونطور که شکم رون میشه شاید بچه هم راحت تر به دنیا بیاد
ولی خالم زور میزد بچه نمیومد یه چیز دیگه میومد🤢🤢😑😑😂😂😂

انقد اونجا درد داری که از وسط پارت هم کنن برات مهم نیست فقط بچه زودتر دنیا بیاد مدفوع که چیزی نیست

طبیعیه عزیزم خیلی طبیعی

آره😐ولی خیلی خوبه مثلا دیگه خالیه خالی میشی تا چند روز بعد زایمان مدفوع نکنی خیلی خوبه بخاطر بخیه هات اذیت نمیشی.

آره
من که سزارین انتخاب کردم

اره خودتم نمیفهمی خدمه میاد 🤣🤣🤣
مال زور دیگههه

آره انقد که رو مادر فشار 😬

اره.

اره گلم این چیزا طبیعی تو زایمان

اره زور زدنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری