۱۴ پاسخ

نه دیگه عمل واریکوسل اگه درست انجام بشه که بعدش بچه دار میشن

واریکوسل..... دقیق نمیدونم ولی به نظرم اونایی که بچه دار نمیشن عمل میکنن خوب میشن

نه بابا دیگه چی
عمل واریکوسل خودش برای اینه ک بارور شه

نه عزیزم هر کسی یه جوره شوهر من عمل کرد دوماه و نیم بعدش فهمیدم حاملم یکی دیگه از فامیلا بیشتر از یه ساله حامله نشده یکی دیگشم تقریبا پنج ماه بعدش حامله شد

عمل میکنن که بچه دار شن دیگ
مگه اینکه دکترش دیگ خیلی بد عمل کنه بزنه داغونش کنه
شوهرم عمل کرد ۸ ماه بعد باردار شدم

بستگی به عمل و دکترش داره

ولی اگه رعایت کنی خیلی خوب جواب میده فقط زمان لازمه

فقط کمی زمان میبره

عزیزم اگ درست عمل بشه ک حتما میشه
خیلیا ت دورو بریامون عمل کردن و الان بچه دارن خداروشکر
ولی از بین همشون یکی عمل کرده ولی انگار دکترش ناشی بوده اینم هیچ دکتر دیگه ای اون موقع نرفته پیش همی ک رفته گفته عمل کن چن روز بعدش عمل کرده الان همون خود دکتره هم گردن نمیگیره میگه با عملی ک شده دیگه بچه دار نمیشی
اون اصلا نیاز ب عمل نداشته از اول
شماهم حتما جواب ازمایشا و سنوها رو پیش دوتا دکتر چک کنین ان شاءالله بهترینا رقم میخوره😍

به حق چیزای نشنیده همه میگن خدا کنه عمل بشه حداقل میدونی با عمل دزست میشع واسه بعضی ها بی دلیل ضعیفع اون که سخته

عمل واریکوسل شرایط رو بهتر میکنه به شرطی که خودشم رعایت کنه مثلا اگه عمل کنی سیگار بکشی و همچنان لباس تنگ و اصلاح سبک نداشته باشی امکان داره بدتر هم بشه

نه اونا که ضعیفن عمل میکنن و بچه دار میشن...

کی گفته اینو 😐

اتفاقا برعکس ما یکی از آشناهامون کرد الان ۳ قلو داره

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری