۸ پاسخ

نه این همه آدم عمل میکنن بچه دار هم میشن

من خیلی شنیدم ک بعد عمل همه بچه دارشدن

واااا ،اتفاقا برعکسه

ن عزیزم نگران نباش

عزیزم خرافاته

والا ما بدون عمل کردن بچه دارشدیم

دوست من همون ماه عمل کرد شوهرش دوهفته بعد باردار شد😑😑😑

نه

سوال های مرتبط

مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته نوزدهم بارداری