پسر منم دیشب یهو تب کرد بدون هیچ علائمی
منم استا دادم و شربت پلارژین تو خونه داشتم
گفتم اگ سرماخوردگیه زودتر دارو بدم خوب شه
نمیدونم چکار کنم
میترسم بچه مریض شع🥲
من سه روزه درگیر تبم🫠
هلاک شدم
بردمش دکتر گفت ویروسه
علائم دیگه ای همنداره
فقط از دیروز کم اسهال شده
من ۴ شب ۳ روزه درگیر تبم
حتمن تب دندون
بهش تب بر دادی ؟
علائمی داره سرفه عطسه ابریزش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.