پناه تب داره چرا دلیلش چیه سرماخوردگی یعنی ؟

۵ پاسخ

پسر منم دیشب یهو تب کرد بدون هیچ علائمی
منم استا دادم و شربت پلارژین تو خونه داشتم
گفتم اگ سرماخوردگیه زودتر دارو بدم خوب شه
نمیدونم چکار کنم
میترسم بچه مریض شع🥲

من سه روزه درگیر تبم🫠
هلاک شدم
بردمش دکتر گفت ویروسه
علائم دیگه ای هم‌نداره
فقط از دیروز کم اسهال شده

من ۴ شب ۳ روزه درگیر تبم

حتمن تب دندون

بهش تب بر دادی ؟
علائمی داره سرفه عطسه ابریزش؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری