۵ پاسخ

من زرده تخم مرغ را با کره و موز قاطی می کنم دوست داره

من با کره و شیر خشک رقیق میکنم

من يكم با هويج پخته قاطي كردم كه مزش نخوره تو ذوقش ، خوشش اومد

من اولین بارکره قاطی کردم اصلاخوشش نیومداینبارطبق دستورپزشکش باشیرپاستوریزه پرچرب قاطی میکنم بلکه بخوره

من با کره یا روغن زیتون میدم میخوره نرم میشه

سوال های مرتبط