تبش پایین نمیاد چیکار کنم

تصویر
۱۱ پاسخ

جوراب نم دار کن بکن پاش

شياف بزار

کف پاش پیاز بذار،پاهاشو بااب بشور خاکشیربده

این تب خفیف ، با آب و سرکه پاشویه کن پاراکید هر ۴ ساعت بده
شیر و اب سیب و از این جور چیزا هم بده شکمش کار کنه تا تبش بیاد پایین

من یه تب سنج اینجوری داشتم همش خطا میداد،تب دخترمو ۳۹ نشون میداد
دست روی بدنش میزاری بازم داغه؟
۴ ساعتی یبار حتما استامینوفن بده
اگه سرما خورده ،حتما پلارژین بدع
پاشوبه کن،با آب ولرم
پیاز کف پاش بزار
شیاف بزار
اگه دیگه واقعا پایین نیومد،برو بیمارستان تحت مراقبت باشه

شربت ایبویین یا شیاف استا بزن

بیمارستان

بروفن دادی؟

شیاف
پاشویه

دکتر ببر خب

برو بیمارستان

سوال های مرتبط