۳ پاسخ

وای مننننم روانیم کرده بخداااا یه ریز فقط جیغ میکشه پرت میکنه کنترل تی وی رو خورد کرد گوشیم رو از بس میزنه ب درو دیوار گلسش نابود شده هی واکنش نشون نمیدم هی بدتر میشه موندم چیکارش کنم

خیلیییییی شلووووغه ولی تا دلت بخواد از خدا صبر میخوام برا خودم تا دعواش نکنم🙁😄

من دیگه از دستش روانی شدم😭😭

سوال های مرتبط