من دقیقا یکسااااااله با آیه این مشکلات رو دارم. آیه بشددددت جیغ میزنه و پرخاشگر شده،اصلا یه چیز عجیبی.
آنقدر دلم تنگ شده برای پارسال عید که آیه آروم بود
فقط بغلش میکنم نازش میکنم و کلامی حرف نمیزنم سره 20 ثانیه اروم میشخ
اکثرا بغلش میکنم حواسش پرت میکنم یا بی توجهی
عششقم این یه چالشِ یه مدته
شاید یه سال طول بکشه فقط باید صبوری کنی
دقیقاااا دختر منم همینجوری بود همسایه هامون صداشون در اومده بود الان بهتر شده
من صداش و اصلا نمی شنوم محل نمیدم اما شوهرم سریع عصبی میشه
الان تو سن لجبازی هستن عزیزم یعنی بدترین مرحله
دخترای من بعضی روزا فکر می کنم زبون ندارن اینقد که نق میزنن و زور می کنن
همه اینایی که گفتی منم با پسرم
تقریبا روزی دو بار خودمم از دستش گریه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.