واسه من یه بار گفت نی نی بی تربیته گریه میکنه
چندماه بعدش دوباره نشون دادم گفت باباش زدش
ولی در مورد اینکه میگی پسرتو دعوا کردی سر اب یادش مونده باید بگم بله صددرصد یادش مونده
چون دخترم یه سالش بود من وشوهرم ودخترم رفتیم نردبون تاشو خریدیم
بعد اینو گذاشتیم انباری استفاده نمیکردیم تا چند روز پیش من اوردم گذاشتم تو بالکن، دخترم با کمال تعجب گفت مامان اینو منو وتو بابا رفتیم از اون عمو خریدیم بهم شکلات داد، باور نمیشد اونموقع دخترم یه سالش بود الان که اینو بهم گفت دو سال ونیمش ولی تمام اونروز رو یادش مونده بود
پسرمن گفت مامان باباش نیستن.گوشی مامانشم نیست.گفتم چرا گوشی مامانش نیس مگه چی میشه گفت .اخه ب باباش زنگ بزنه بگه
منم به دخترم نشون دادم گفت مامانشو گم کرده برای همین گریه میکنه
آخه یه ماه پیش رفتیم تفریح بیرون
همونجا من رفته بودم دستشویی دخترمو سپردم به شوهرم
بعدش شوهرم حواسش نبود یکمی از اونجا دور شده بود رفته بود بین درختا کلی گریه کرده بود اومدم دیدم بچم نیست دیونه شدم رفتم دنبالش گشتم دیدم انقد گریه کرده گلوش خشک شده
از اون موقع میگه مامانی من گم شدم 🥺🥲
پسره منم میگه چون اینترنت خرابه😅
از کجا میشه دید این کلیپو؟؟
پسرمنمیگه مامانش رو میخواد کسیمیدونه یعنی چی
دخترم چند وقت پیش گفت مامانش گوشی بهش نداده
دختره من میگه شکلات میخاد
من میدونم جواب پسرم چیه
من یه روز در هفته میرم جایی نیستم صب ک بیدار میشه
میگه میره اونجا
اینو از کجا دانلود کنم ندیدم
من هردفعه از این چیزا ب دخترم نشون میدم میگه چون مامانش نیومده گریه میکنه نمیفهمم کجا کاری کردم ک تو ذهنشه
منم نشون دادم از من میپرسید میگفت چشه میگفتم نمیدونم بنظرت چرا گریه میکنه اخر گفت نمیدونم بابا😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.