دفع پروتئین عدد چند باشه خطرناکه؟

۳ پاسخ

من زایمان اولم یه شب سردردشدم رفتم بیمارستان ازمایشازم گرفتن گفتن دفع پروتیین داری و سزارینم کردن ختم باردارب دادن
عدددش دگ نگفتن

بالای ۱۵۰ غیر طبیعیه و بالای ۳۰۰ مشکوک به مسمومیت بارداری. البته این شاخص به تنهایی نشون دهنده مسمومیت بارداری نیست

عذرخواهم مهربان چه علائمی داشتید آزمایش دفع پروتئین دادید؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۱ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد