من زایمان اولم یه شب سردردشدم رفتم بیمارستان ازمایشازم گرفتن گفتن دفع پروتیین داری و سزارینم کردن ختم باردارب دادن
عدددش دگ نگفتن
بالای ۱۵۰ غیر طبیعیه و بالای ۳۰۰ مشکوک به مسمومیت بارداری. البته این شاخص به تنهایی نشون دهنده مسمومیت بارداری نیست
عذرخواهم مهربان چه علائمی داشتید آزمایش دفع پروتئین دادید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.