۶ پاسخ

عکس آزمایش شوهرت رو داری؟ ب رنج آزمایشگاه مربوط میشه بعضی از آزمایشگاه ها مثلا میگن اگه پایین ۱۰ باشع ضعیفه بعضی ها اگه زیر ۴ باشه ضعیفه

اره براحتی میشه

عزیزم تعدادش ک خوبع و مورفولوژی شم برای بارداری نرماله ولی فقط یکم تحرک اسپرمش ضعیفه و اونم با قرص موتیلیتی بوست ک یک ناه بخوره روزی دوتا عالی میشع

این نتیجە نرمالە

اینارو نمیدونم همسرم واریکسول دوطرفه داشت مشکلش دی ان ای بود بعد۷ماع بعد عمل خداروشکر مثبت شد

قرص اسپریژن بده ب شوهرت

سوال های مرتبط