عکس آزمایش شوهرت رو داری؟ ب رنج آزمایشگاه مربوط میشه بعضی از آزمایشگاه ها مثلا میگن اگه پایین ۱۰ باشع ضعیفه بعضی ها اگه زیر ۴ باشه ضعیفه
اره براحتی میشه
عزیزم تعدادش ک خوبع و مورفولوژی شم برای بارداری نرماله ولی فقط یکم تحرک اسپرمش ضعیفه و اونم با قرص موتیلیتی بوست ک یک ناه بخوره روزی دوتا عالی میشع
این نتیجە نرمالە
اینارو نمیدونم همسرم واریکسول دوطرفه داشت مشکلش دی ان ای بود بعد۷ماع بعد عمل خداروشکر مثبت شد
قرص اسپریژن بده ب شوهرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.