سلامجواب این ازمایش چیه
گلم دارو چی مصرف کرده همسرت که تحرک و بقیع پارامتر ها خوبه؟؟
من با ۲۵میلیون اسپرم نشدم باردار🥲
والا اسپرم شوهرم کم بود وقتی جواب آزمایشو گرفتم مورفولوژیش 10 تحرک پایین و تعداد اسپرم پایین بود افسرده شده بودم در صورتی که همون ماه حامله بودم بدون اینکه همسرم دارو مصرف کنه یا بخواد عمل کنه،امیدت به خدا باشه عزیزم تا خدا نخواد برگی از درخت نمیافته با حفظ روحیه خودت و همسرتو تقویت کن قطعا نتیجه میگیرید
اجی برو مراکز دولتی ای وی اف کن خودت رو راحت کن
عزیزم یک یا دو دوره استفاده کنه انشالله ک نتیجه میگیرین
خدارو شکر بقیه فاکتور ها خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.