دخترا توی روبیکا گپ خانومانه زدم برای باردارا اقدامیا و.. ک از نظرات هم استفاده کنیم
برای لینک ب آیدیم توی روبیکا پیام بدین
AS_1138x
فرزند پروری
اگه خدا بخاد چرا نشه
من شوهرم وضعیتش افتضاح بود ولی خدا بهمون داد
با یکه دونه هم میشه باردار شد باید کیفیتش خوب باشه عزیزم
من با180ملیون نمیشم😅
باید بری پیش اورولوژ مکمل میده خوب میشه منم شوهرم ۲ میل بود الان شده ۷۵میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.