۳ پاسخ

هیچی بزار خودش بیاد

ومنی ک همیشه زودتر ازموعد پریود میشم😂😂😂😂😂😂

من برج پیش 3 هفته تاخیر داشتم بی بی چک ها هم منفی بود امپول هم زدم بعدش شدم

سوال های مرتبط