۲ پاسخ

ن واکسنا زیاد سخت نیستن یکم واکسن ۱۸ ماهگی تب داره وگرن خوبن همه

نه دوتا تو پا دوتا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان نفس و نیلا مامان نفس و نیلا ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری