سلام واکسن شیش ماهگی چنتاس آسون یا سخت؟

۶ پاسخ

سلام دوتا تزریقی دوتا خوراکی بر پسر من که خداروشکر عالی بود اصلا اذیت نکرد سر وقت استامینوفن دادم تب نداشت کلا سبکه ۴ماهگی خیلی سخت بود

۳ تا تزریقی ۲ تا خوراکی

پسر من امروز واکسن ۶ ماهگی زد، دوتاس ،دو تا هم خوراکیه، برای بچه من سبک بود

۴ تاست. بچه با بچه فرق داره ولی پسر من اذیت شد. دو روز حال نداشت و خوب نخوابید

واسه دخترمن آسون بود دوتا تزریقی دوتاخوراکی عزیزم

سلام عزیزم میشه بهم درخواست بدی❤️🧚🏻‍♂️

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی