مامانا واکسن شیش ماهگی آسون سختره

۵ پاسخ

دختر من بدترین واکسنش بود

یک هفته است تو اعتصاب شیره

خیلی خوب

بستگی ب بچه داره برا هرکس متفاوته
پسرمن فقط ی کم تبش رفت بالا درحد چندساعت

برا پسر من از ماه های دیگه سخت تر بود

سوال های مرتبط

مامان نفس و نیلا مامان نفس و نیلا ۱۶ ماهگی
مامان 🤍گندم🤍 مامان 🤍گندم🤍 ۱ سالگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی