خانوما واکسن شیش ماهگی از قبلیا سخت تر؟

۵ پاسخ

دختر من دو روز اذیت شد روز سوم اوکی بود

دختر من هیچ مشکلی نداشت ، نه تب کرد نه درد داشت ، ولی بیخواب شد
از وقتی واکسن ۶ ماهگی زده شبا درست نمیخابه ، حالا نمیدونم از واکسنه یا لثه هاش درد میکنن بیقراره ، هرچی که بود اون رهای سابق نشد😁

من چندروز پیش واسش زدیم خداروشکر اصلا اذیت نشد

نه تکرار واکسن قبلی هست

بله دکتر گوفت خیلی ازیت می‌کنه واقعن ازیت شد دخترم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی