۵ پاسخ

شربت خواب زیر دوسال نباید داد

با خیال راحت بهش بده‌چون من خودم یه مامانِ خییییلی حساسی هستم
که دکترفوق تخصص پسرم پرسیدم و از چندنفر ازاشناهامون که به بچه هاشون داده بودن
با اطمینان کامل به پسرم میدادم

اره عزیزم‌من به پسرم میدادم
از ۶ماهگی به بعد مجازه در حد چند قطره کم اونم ۱بار
واقعا هم عالی بود

من دکتر برای بهداد تجویز کرد میدادم میخورداما دیگه نوشته روشو خوندم نوشته بود بالا ی ۵ ساله دیگه بهش ندادم

عزیزم یه شربت گیاهی هست شربت بیبی سد
دکتر برا دخترم نوشت میخوای اونو بگیر بنظرم اون بهتره

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🧚‍♀️ مامان بچه رئیس🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۸ ماهگی
مامان فاطمه حسنا😍♥ مامان فاطمه حسنا😍♥ ۱ سالگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی