اگر دکتر داده در حد و دوزی که اون داده باشه حتما انقدر عوارض نداره ولی اگر دکتر تجویز نکرده نده
عزیزم نده آدمو بزرگ خواب آلود میکنه چ برسه بچه کوچیک رو
وای نه به بچه ندی ها من خودم یه بار خوردم خدا شاهده اون روز اینقد پرخاشگر اعصاب خورد شده بودم همش میخوابیدم همش میخواستم دعوا کنم اصلا نده معلوم نیست اصلا چیه
خودت یه کوچولو بخور عوارضشو میفهمی آدمو پرخاشگر و عصبی میکنه
خوب نیست نده به بچت بچه رو عصبی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.