۴ پاسخ

دیدم دستور پرسیدی
هر ۱۲ ساعت ۴ سیسی گفته بود دکتر
وزن بچتون چندا

اره من دادم اسهال استفراغ بود دکتر داد

برا اسهال
ارد برنج رو یکم تفت بده بعد بده بخوره خوب میشه

چرا گریه میکنی
آره ب دخترم دادم من دکترش داده بود

سوال های مرتبط

مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی
مامان بچه رئیس🧚‍♀️ مامان بچه رئیس🧚‍♀️ ۱ سالگی