۶ پاسخ

والا دکتر به من گفت یه قطره چکون روزی دوبار

استا که میدم من پاراکید میگیرم واسه پسرم قطره واسه دخترم شربت شربت های سرفه رو ایورامی ایور فید

آره من به دخترم یه ق غ میدم من همیشه این گیاهی یارو میگیرم کلا داروهای که دکترا با بیمه مینویسند رو همیشه عوض میکنم آخه بد مزه هستن

آره هر ۸ساعت یک قطره چکون

من ۱ نیم بود هر ۱۲ ساعت

دکتر پسر من هر ۱۲ساعت دو سی سی گفته بود

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🧚‍♀️ مامان بچه رئیس🧚‍♀️ ۱ سالگی