دختر منم وزنش ۹ قدش ۷۹ بود ولی دختر من همیشه غذا نمیخوره
دخترمنم همینطوره
خیلیم ب تغذیه اش میرسم وخودشم ماشالله خوب غذاش میخوره
نگران نباش من ک دیگه اهمیت نمیدم ب حرف بقیه.دکترشم میگ نرمال همینکه رو خط رشده خوبه
دختر منم ۹۱۰۰ هست امروز بردم
دختر منم چن روز قبل وزنش کردم ۱۰ بود ک تغییری نکرده با وزن یه سالش تو این یه ماه هم فک نکنم تغییری کنه منم اعصابم بهم ریخت
دختر من همون ۹_۹ و نیم باشه حالا ببرمش بهداشت بزارتش رو وزنه کلی حرص میزنم 🤦♀️
دخترمنم ۹کیلیونیمه،بیشترژنتیکیه،ولی رفلاکس هم داره
چرا هردو انقدر کم ژنتیکی نیست؟!
قد الان چند بود
ببرش دکتر رشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.