۷ پاسخ

دختر منم وزنش ۹ قدش ۷۹ بود ولی دختر من همیشه غذا نمیخوره

دخترمنم همینطوره
خیلیم ب تغذیه اش میرسم وخودشم ماشالله خوب غذاش میخوره
نگران نباش من ک دیگه اهمیت نمیدم ب حرف بقیه.دکترشم میگ نرمال همینکه رو خط رشده خوبه

دختر منم ۹۱۰۰ هست امروز بردم

دختر منم چن روز قبل وزنش کردم ۱۰ بود ک تغییری نکرده با وزن یه سالش تو این یه ماه هم فک نکنم تغییری کنه منم اعصابم بهم ریخت

دختر من همون ۹_۹ و نیم باشه حالا ببرمش بهداشت بزارتش رو وزنه کلی حرص میزنم 🤦‍♀️

دخترمنم ۹کیلیونیمه،بیشترژنتیکیه،ولی رفلاکس هم داره

چرا هردو انقدر کم ژنتیکی نیست؟!
قد الان چند بود
ببرش دکتر رشد

سوال های مرتبط