۱۲ پاسخ

ماشالله خوبه دیگ من دخترم ۹۳۰۰ بود با لباس قدش ۸۰

پسر منم قدش 82 بود
تازه وزنش از دختر شما کمتر بود 10.400 وزنشه

وزنش عالی

هردوشون خوبه زیر نمودار نیست که

دختر من وزنش 9ونیم قدش 80 واقعا کمه....
دختر شما خوبه الکی نگران نباش

بچه منم همینه

خوبه پسر من ۱۰ کیلوعه

بهداشت گفت مراقبت داره یا خودتون بردید من دیگه از یکسال و نیم نبردم

ن نرماله بچه ۳ساله میشناسم ۱۲ کیلوعه

خوبه دخترمن ۱۱کیلو هس

خوبه که قد بالای ۸۰ و وزن بالای ۱۱ اوکیه
دختر من ۱۲.۶۰۰ و قد ۸۶ بود

نرمال بوده که چرا فکر می‌کنی کمه مگه وزن تولدش چقدر بود؟بهداشت چی گفت؟

سوال های مرتبط