۶ پاسخ

دختر من روزی یک لیتر میخورد،منم نگران شدم آزمایش قند داد شکر خدا نرمال بود،هوا گرمه و بدنشون نیاز داره میخورن

خیلی خوبه کههه چون هوا گرمه باز پسر من اصلا اب نمیخوره غصه دارم

نه عزیزم هیچ مشکلی نیست پسر من فقط حرفش اینه مامان آب بده و واقعا هم میخوره
چک آپ دوسالگی که بردم دکترش گفت هر چقدر دلش خواست بهش آب بده هیچ مشکلی نداره

دقیقااا پسر منم
منم خیلی ترسیدم خدایی نکرده مشکلی نباشه آخه این همه آب میخورع

هوا گرمه بخاطر همینه

اگر مشکل قند نداره ، خیلی هم بهتره

سوال های مرتبط