۱۱ پاسخ

یکی بچش کم میخوره میناله یکی زیادمیخوره میناله...مردم هم همچنان دهنشون برای گو.ه خوری بازه ومادر رو ناراحت میکنن...هی شکر

دخترمن نزدیک ده بودشده نه🥲دوسالشه تقریبا

دختر منم ۱۰۶۰۰ است دکتر بهش پدیابست اشتها آور داده
اشتهاش بهتر شده اما پدرم درمیاد تا بخوره
خیلی نگران وزنشم.همه میگن چه ریزنقشه

عزیزم پسر منم ب خدا همینه دکتر هم بردم سالمه خدارو شکرشربت زینک پلاس این دومیه ک داره میخوره از بس بدو بدو میکنه وزن نمیگیره

پسرمنم نزدیکای ۱ساله رو۱۰استپ کرده ماشاءالله ۲۴ساعت فقط بدو بدو
واینکه اصلا اشتها نداره وبه شدت بدغذاست

الان کنجکاوی شون زیاد شده گلم تحرک زیاد دارن طبیعی کمتر وزن بگیرن

ن دختر منم ی دوره کم کرد از بس شیطنت میکنن و بدو بدو طبیعیه

پسر منم ۱۰ کیلو هست فکر کنم برای این سن بچه ها که خیلی پر جنب و جوش هستن طبیعیا

پسر منم کم کرده متاسفانه
نمی‌دونم چرا همچین شده

دختر منم دقیقا همینه
اضافه که نمیکنه هیچ کمم میکنه

چ شربتی میدی ؟
دختر من ۱۸ ماهگی ۱۱۲۰۰ بود امروز ۱۰۳۰۰
خیلی ناراحتم
قدش هم کمه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ سالگی