من از خدامه بشم ۵۵
قبلا آرزوی چاق شدن داشتم نمیشدم
الان میخوام لاغر شم نمیشه
بنظرم خوبی هاا
منم آرزومه بشم ۵۵ الان ۷۰ قدم ۱۵۵
من قدم ۱۶۰ وزنم ۶۲ ولی تو رژیمم بیام زیر ۶۰
عزیزم من شیر خودم میدم ۵۵کیلو هستم از امروز دگه دخترن از شیر خودم میگیرم خسته شدم لاغر شدم که بمیرم دگه بخدا
من قدم ۱۶۹ وزن ۵۸
ولی من یکم چاق شم شکم میارم برای همین اوکیم با اینکه لاغرم
من قد175وزن 78🫣
یه بسته قرص چاقی بگیر بخور با یه دوره هیچی نمیشه معده تو باز میکنه بیشتز غذا میخوری تجربه شو دارم ک میگم تو ک دائمی،مصرف نمیکنی یه دوره بخور دیگه مصرف نکن
منم قدم ۱۶۳ وزنم ۴۷ دلم میخا بشم ۵۵
من قدم ۱۶۷ وزنم ۷۶کیلو و چهار صد گرم 😭
منم همبنم
من قدم ۱۶۴ وزنم ۴۲
آرزومه برسم ۵۵
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy
منیک به زور بعد دوتا بچه شدم ۵۱ 😕😕دوس دارم یکم چاق شم از طرفی دوس ندارم چون تنبلی تخمدانم دارم چاقی خوبنیس واسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.