#شیرخشک فرزند پروری مادر کودک دارو شیر بچه رفلاکس

تصویر
۷ پاسخ

خب الان دوباره با این تفاسیر بارداری مجدد؟

درکت میکنم قشنگم مخصوصا که الان بارداری و توجه بیشتر میخوای .ولی یچی بگم من هر وقت اینجوری ناشکری میکنم مثلا همین عروسی یا خونه یا کم توجهی و ناراحت میشم میشینم به اینم فکر میکنم میگم شوهرم شاید همش درگیر کار شاید در امدش کمه ولی سالمه و دوسم داره برام تلاش میکنه ولی نمیرسه به اون چیزایی که به قول شما حسرت شده .میگم شوهر دوستم هر روز با یکی و اهل همچی هست ولی در عوص دوستم ماشین شخصی اراده کنه حسابش میلیونی پر هر مناسبت طلا هر وقت اراده کنه یچی بخواد نمیپرسه چنده میخره .وقتی اونو میبینم میگم اصلا دلم نمیخواد شوهرم اونجوری باشه معتاد باشه بی ناموس باشه ولی من در رفاه باشم .

الان کلا شرایط زندگی سخت شده مردا با همش کار کنند تا زندگی رو بچرخونن
گذشته ها گذشته بیخیال شو چون فقط خودت اذیت میشه
برو بیرون با دختر وقت بگذرون
دوست داره که داره برات زحمت میکشه

شوهر من ک کاری هم نداره ب اون صورت پنج دقیقه نمیشینه حرف برنه

الان دبگ اینقد زندگی ها سخت شده مردا فقط درگیر نون دراوردنن ول کن خاهر میگی توجه میکنه دبگ مگ شوهرای ما فک کردی بهترن زندگی سخت شده

عزیزم ازش بخواه مردا نمیدونن ما نیاز داریم درطول روز یه ساعت باهاشون حرف بزنیم فک میکنن نیازمون فقط پوله

شوهرت اگه مهربونه فقط به تو توجه نمیکنه
یه مدت بدون بی احترامی بهش بی توجهی نامحسوس بکن
سرتو برا خودت گرم کن میاد میپرسه چته بالاخره

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو 🐣 مامان جوجه کوچولو 🐣 ۱ سالگی