#مادر کودک دارو شیرخشک فرزند پروری

تصویر
۷ پاسخ

خب بره مگه چیه؟

ببین تو خودت بچه داری، دلت میخواد زن یا شوهر بچه‌ات نذاره بچه‌ات بیاد خونتون؟ دنیا گرده، اگه جلوی شوهرت رو بگیری بعدا برای خودت پیش میاد. فقط باهاش صحبت کن مثلا زودتر بیاد خونه به بهونه اینکه تنهایی خیلی میترسی و اینجور حرفا.

خب بره مشکلش چیه

خب مثلا چی میشه بره

اگه مادروشوهرت زن خوبیه و آتیش بیار زندگیت نیس
حساس نباش
فکر کن خودت پسر داشته باشی و عروست نزاره تو رو ببینه
پسری که با زحمت بزرگش کردی

توهم برو‌خونه مامانت تنها نباشی فکروخیال کنی

😒😒😒😒😒

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی