۵ پاسخ

ببین بچین سرشو بده دستش خودش بخوره بفهمه نمیشه
اینو نمی‌دونم چی ریختی داخل پستونکش بد مزه اس طفلی باید کنار بیاد
بچین بده دستش بگو بخور اینقدر میخوره میبینه نمیتونه بیخیالش میشه

چیه داخلش ریختی ؟
کاش میچیذی سرشو

من هنوز از شیر هم نگرفتم🤣

خیلی دیر اقدام کردی ولی موفق باشی . دوقلوها مو من سه ماه مونده بود به دوسالگی گرفتم هرچی میگذره سخت‌تر میشه

من ک اصلا دخترمو از پستونک نگرفتم چون خودمو وکلی اشناهای دیگم پستونکی بودن چیزی نشدیم ک بچمم چیزیش نمیشت

سوال های مرتبط

مامان ایلهان🐣 مامان ایلهان🐣 ۲ سالگی