۵ پاسخ

ب جای اینک پیشرفت کنیم پسرف میکنیم بخدا.ببین کجا زندگی میکنبم

چیزه خوبیه ، من خودمم نوار بهداشتی دائمی پنج شش ساله استفاده میکنم خیلی هم راضیم ، از نظر بهداشتی هم عالی هستن ، از نظر هزینه هم صرفه جوییه،

خیلی سخته من ۴ تا خریدم
بعدش پاره میشدم اینارو بشورم
پیپی میکرد اصلا حوصلم نمی‌داشت و دیگه پوشک کردم برای کسی ک حوصله داشته باشه خوبه من اعصابشو نداشتم

باید چندتا داشته باشی و بلافاصله بشوری تا خشک شه و مناسب خونه هست و خوبه و من دارم .سر بچه ها قبلیمم استفاده کردم و جلو هزینه رو میگیره

خوبه ولی بعد اینکه دستشویی کرد سریع باید تعویض بشه و چند تا ازش داشته باشی

سوال های مرتبط