۷ پاسخ

26تومن داریم ,,,10تومن قسط دارم

عزیزم حقوقمون باید بالای ۲۰۰ میلیون باشه تو این مملکت تا بتونیم تو رفاه نسبی زندگی کنیم

۸۰ تومن همش میره پا بدهی
حدود ۲۰ میمونه

خخخ ماهی 15

۵۰ تومن شوهرم ۳۰تومنم حقوق خودم خداشاهده همش میره پای قسط و چکای ورشکستگی
ماه نصف نشده دوباره خالی میشیم

۶۰ تومن ۱۰ تومنش قسطه بقیشم چک میدیم برا خونه خداروشکر زیاد تحت فشار نیستیم

ماهم 35با این وضعیت جامعه به هیچی نمیرسیم

سوال های مرتبط