26تومن داریم ,,,10تومن قسط دارم
عزیزم حقوقمون باید بالای ۲۰۰ میلیون باشه تو این مملکت تا بتونیم تو رفاه نسبی زندگی کنیم
۸۰ تومن همش میره پا بدهی
حدود ۲۰ میمونه
خخخ ماهی 15
۵۰ تومن شوهرم ۳۰تومنم حقوق خودم خداشاهده همش میره پای قسط و چکای ورشکستگی
ماه نصف نشده دوباره خالی میشیم
۶۰ تومن ۱۰ تومنش قسطه بقیشم چک میدیم برا خونه خداروشکر زیاد تحت فشار نیستیم
ماهم 35با این وضعیت جامعه به هیچی نمیرسیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.