خانوما بیسکوییت مادرو چند ماهگی میتونیم بدیم ب نوزاد

۶ پاسخ

ندید به بچه ها
من به بچه بزرگم میدادم از ۶ماهگی
هم یبوست می گرفت هم الان شیرینی جات زیاددمصرف میکنه متاسفانه

من از ۸ماهگی دادم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

بعد شش ماهگی

بیسکویت مادر خوب نیس نده

هرچی دیرتر به بچه شکر بدی بهتره ...
ولی درکل زیر یکسال کاملا شکر و نمک و مواد نگهدارنده ممنوعه 🙂🙂🙂

سوال های مرتبط

مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی