واینکه سرلاک گندوم وخرما به همه بچه ها سازگار نیست
من اول ۵ماهگی برای دوقلوهام شروع کردم وبعد از ۷ماهگی غذا های خودمون رو دارم وبعضی وقتا غذای جدا ازاول نمک به مقدار کم بریزید بچه خوش خوراک میشه پسرای من همه چی میخورن خوش خوراکن من الان دخترمو میخوام بعد واکسن ۴ماهگی شروع کنم
واینکه یه دوست شیرازی داشتم که دوتا پسرای آخرش رو یکیشون از ۴ماهگی ماست داد وغذا وآخرین رو از ۳ماهگی گفت شروع کرد
عزیزم ۶ ماهگی ولی باز بستگی به بچه داره دکتر گفت پسر من ۴،۵ ماهگی غذا بدم ولی به دوستم گفت ۶ ماهش شد بعد
دخترم چون ضعیف بود دکتر متخصص از 5 ماهگی تمام گفت شروع کن به سریلاک +۵ بهش میدادم
الان پسرمم از ۵ ماهگی دارم روزی یک قاشق بهش میدم
۶ ماهگی عزیزم
پایان شش ماهگی زودتر نده اصلا
6ماهگی
به نظرم ۶ خوبه چون گوارش بچه ضعیفه و نباید زود در معرض مواد غذایی قرار بگیره
۴ماهگی ک تموم شد میتونی بدی منم ب امیدخدا۲هفته دیگمیخوام کم کم شروع کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.