بچه شما جدیدا تب بی دلیل داشته بعدش بی حال بشه و گریه کنه

۴ پاسخ

بله متاسفانه
تازه از دیروز یکم تبش خوب شده بود ک امروز بدنش پاشید بیرون
بردم دکتر گفت ک رزوئلا بوده🥹🥲

میگن این مال اون واکسن اول بیمارستانه که بهشون زدن

آره دختر من هفته پیش اینجوری شد استفراغم کرد چنبارم اسهال شد اشتهاش کلا رف تا ۳روز تب میکرد الان یکم بهتر شده دیروزم بدنش دون دون قرمز شده بود

دختر من امروز همینجوری شده،تا غروب خوب بود
غروب یهو تب کرده وهمش گریه میکنه

سوال های مرتبط