۵ پاسخ

بله عزیزم.سونو زیاد خوبم نیست
دکترت دستگاه سونو داره تو مطب؟

من رفتم دکتر برای سونو قلب نوبت بعدی رو سه هفته بعد برام نوشت

من که طاقت نیاوردم. بعد از تشکیل قلب ۳بار دیگه ام رفتم🙂

آره عزیزم

. آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری