اگر کمپرس سرد نزارم جای واکسن چی میشه؟😭
نمیذاره چیغ میزنه

تصویر
۱۳ پاسخ

اگه بزاری بچه کم تر اذیت میشه زیاد درد نمیکنه

وای خیلی دوماهی سخته
قطره استامینوفن هر 4 ساعت بهش بده
روی جای واکسن هم یه قطره همون قطره بریز با انگشت دست بکش بله آرومش کنه

گرم رو حتما بزار
بعداً خدای نکرده دردسر نشه

سرد هم سعی کن بزاری حداقل ی ذره در حد چند دقیقه با فاصله

دختر منم نه سرد میذاره نه گرم😢

من نزاشتم کلا

گرم بزار

مستقیم نزار . رو شلوارش بپیچ تو ی پارچه نازک بزار

نزار
منم‌ نزاشتم

الهیی درد داره
وقتی خوابه بزار براش

من هم دکتر هم بهداشت گفتن فقط پاشو گرم نگهدار که دردش کمتر بشه گفتن سرد نزاری البته برای پسرامم گرم کردم

من که کلا یادم رفت بذارم 🥲

در حد یکی دو دقیقه بذار بهش فشار نیار

مامان گلی میتونی عکس نوزاد و بارداری و. کودک و خانوادگیت رو با من آتلیه ای کنی انواع تم اجرا میشه به سلیقه خودتون با آتلیه طبیعی مو نمیزنه با مناسب ترین قیمت فقط توی روبیکا پاسخگو هستم09043693316 پیام بدی

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی