باعث میشه خونرسانی به اونجا زیاد بشه و واکسن جذب بشه و قلمبه نشه و درد بچه رو هم کم میکنه
هیچی نمیشه ولی من حوله گرم میکردم میزاشتم آروم میشد دردش کمتر میشد
من نزاشتم کمپرس گرم هیچی نشد جاش هم قلمبه نشد
ممکنه سفت بشه من ۲و ۴ ماهگی و گذاشتم ۶ ماهگیو هیچی نذاشتم چیزی نشد
اره نزاری پخش نمیشه گلمبه میمونه
آره چرا نذاری ؟؟؟
من فقط ی بار گذاشتم
درحد چندثانیه
من ۳،۴ بار گذاشتم فقط
سفت میشه جاش نزری بچه اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.