من اصلا کمپرس سرد نمیزارم اگه هم بزارم فقط کیسه آب گرم . با هر چهار ساعت استامینوفن جا واکسنش هم میزارم گرم باشه تا اذیت نشه
من اصلا کمپرس نگذاشتم فقط اومدم خونه استامینوفن دادمش و دور جاهایی واکسن زده یکم استامینوفن بمال آروم میشه
آره خودشون همه چیزو برات توضیح میدن
توضیحم نداد سوالاتو بنویس کامل ازشون بپرس
روز اول فقط کمپرس سرد باید بذاری اینکه چند دقیقه بذاری مهم نیست،ولی نباید خیلی طولانی بذاری بیشتر درد میگیره جاش،هر بار یک دقیقه مثلا بمونه کافیه
اگه خوش واکسن باشه و درد نداشته باشه که کلا میتونی نذاری
قطره استامینوفن هم که روز اول هر چهار ساعت دوبرابر وزنش باید بهش بدید
روز دوم هر شش ساعت
هر یک ساعت هم تبش رو باید چک کنید
خود بهداشت بهت میگه همه چیزو نگران نباش
من که اصلا تو واکسن های دختر اول کمپرس نذاشتم کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.