۲ پاسخ

چون علم ب این نتیجه رسیده ختنه اشتباهه همون ی کوچولو هم بخاطر مساعل فرهنگی میبرن

مال پسر من بعضی وقتا کلن محو میشه یکی می‌گفت جدیدن گفتن زیاد نیاید بریده بشه چ می‌دونم والا من دیگه رد دادم از دست ی ذره دودول این پسر برام شده فکری ی بار هم بردم دکتر گفت بزرگ بشه خوب بشه ب شوهرمم میگه باز ببریم معذرت میخام میگه مال منم بعضی وقتا می‌ره داخل اینم شد جوابم😐کلن قانع می‌کنه ادمو

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی