تو سن پسر من واسه تب چه شیافی میزنید شما؟

۵ پاسخ

تبش بالای ۳۸ باشه دیکنو ۵۰ یدونه میزنم سریع میاد پایین که کنترلش کنم

استامینوفن ۱۲۵

استامینفون

چراتب داره برامن بجزتب دل درد واستفراغم داره

استامینوفن

سوال های مرتبط