۶ پاسخ

یادم گرمم بود اتیش گرفته بودم رفتم ازمایشگاه اینم با اب یخ قاطی کردم انقد بهم چسبید

منم بدم میاد از چیزای شیرین منم دیروز دادم انشالله که بقیه مراحلشم به خوبی طی کنی 🙏💓

تجربه منم بخون😅منم در مراحلش ب سر میبرم

نی نی چیه گلم

چ کوچیک
😂چرا واس من خیلی بزرگ دادن
بد مزه ک نبود هیچ دوسم داشتم
چون من عاشق شیرینی ام
ولی الان کم و بیش یکم تهوع گرفتم

چه کوچیک و خوبه منم فردا دارم خدا کنه مال منم کوچیک باشه از چیزای شیرین بدم میاد 🙁

سوال های مرتبط