نوزاد نیست ک فکش ضعیفه باشه . قوی شده فکش و فقط اب نمیخوره
ساواش از همون اول ۵ دقیقه میخوره تا الان
رفلاکسم داره
ولی من هر سینمو ۴بار میدم ک بشه ۲۰دقیقه به چربی هم برسه
عزیزم الان۶ماهشه دیگه
بچها فقط تا نوزادی یک ربع بیست دقیقه باید شیر بخورن
الان طبیعیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.