۳ پاسخ

نوزاد نیست ک فکش ضعیفه باشه . قوی شده فکش و فقط اب نمیخوره

ساواش از همون اول ۵ دقیقه میخوره تا الان
رفلاکسم داره
ولی من هر سینمو ۴بار میدم ک بشه ۲۰دقیقه به چربی هم برسه

عزیزم الان۶ماهشه دیگه
بچها فقط تا نوزادی یک ربع بیست دقیقه باید شیر بخورن
الان طبیعیع

سوال های مرتبط